Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето Gt 1.9 jtdm 150hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето Gt 1.9 jtdm 150hp

    Здравейте,алфисти.
    Преди около 3 месеца баща ми си купи Алфа GT 1.9jtdm 150 коня(CF4).Обслужихме колата,както подобава. Имаше
    и проблем със подгревните свещи,сменихме и тях(сложихме bosch),както и релето за подгрева(пак bosch).Всички части са вадени по Eper с номер на шаси(продавам части за камиони от години и имам представа от електронни каталози).
    Проблема е следния,при всяко едно палене колата тресе и й е нужно повече време да запали.Притриса и пали като все едно липсва някой цицлиндър.След като запали изпушва за секунда бял дим,понякога черен.СЛед като запали няма аномалий,колата върви чудесно,набира има тяга,дори доста(неочкавах така да набира).Закачах я на екускана,нямаше натрупани грешки.Гледах за корекцийте на дюзите,но незнам какви трябва да са стойностите.Отдавна не съм форума,понеже смених марката,минах на Фиат,после Мерцедес,надали го интересува някой. Дайте идеи или пък да отида при някой,който ще помогне да реша проблема.Гледахме ДПФ филтъра,на място си е,на екускана показва,че не е запушен,все пак пуснахме и една принудителна регенерация.От към махожик,не усещам тресене,при потегляне,при набиране от ниски обороти,на висока предавка.Теста със излишното гориво незнам дали е удачен във случая и дали може да му се има доверие.
    Извинявам се предварително,ако съм допуснал грешки или не съм направил нужното да си оправя колата.
    Благодаря на всички и приятни празници!

    ---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:26 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=qIgtVcKyFK4
    Това е на топъл мотор и в най-добрия случай на паленето.
    Alfa Romeo 147 1.6 105bhp. 01'

  • #2
    Това което се сещам на момента е, можеш да погледнеш помпата в резервоара дали работи коректно. Всичко друго за което се сещам би регистрирало грешка в еку-то.
    Също, мисля, че има подгрев на горивния филтър, но много ме съмнява да може да направи подобен проблем.
    Друго - стартера да не работи коректно.
    Също може да пробваш с друга нафта, от друга бензиностанция, в случай, че не си пробвал.
    Това се сещам на момента.
    Весели празници, колега

    Comment


    • #3
      Не и се чуди щом е ЦФ4.
      По всяка вероятност, поналапала е малко вихрови клапи и е поизкривила няколко клапана.
      От там и кофти паленето. Сваляй колектора да видиш колко клапи има останали на него.
      После съответно главата долу, смяна на клапаните, и ще започне да пали на всички цилндри, не първоначално на 2-3.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
        Не и се чуди щом е ЦФ4.
        По всяка вероятност, поналапала е малко вихрови клапи и е поизкривила няколко клапана.
        От там и кофти паленето. Сваляй колектора да видиш колко клапи има останали на него.
        После съответно главата долу, смяна на клапаните, и ще започне да пали на всички цилндри, не първоначално на 2-3.
        Да. И това си го помислих, ама не посмях да го напиша. Празници са все пак.
        А и пича каза, че работи добре след като запали

        Comment


        • #5
          Тя компресията се понижава с малко. Не е проблем чак за работата на двигателя и за вървежа. Само за паленето.
          На който не му пречи може и така да кара
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Колега, имал съм издухани двигатели. Мнението ми е, че когато бяга компресия, се отразява точно на вървежа. Иначе винаги са палили от воле.
            Разбира се, напълно съм съгласен, че трябва да обърне внимание на пеперудките. И не само заради проблема, а по принцип е задължително при двигатели с проблемни такива.
            Весело посрещане

            Comment


            • #7
              Най вероятно испускат дюзите

              Comment


              • #8
                Решихте ли проблема колега ,че ми е интересно

                Comment


                • #9
                  Добър вечер,колеги. Проблема е решен.Беше следния:
                  -Разпробит ДПФ през цялата дължина
                  -Запушен ЕГР
                  -Паднали клапи вихрови
                  -Кофти софтуеър с цел подлъгване да не показва грешки
                  Съответно след обслужване.прехване на клапите(каквото беше останало),запушване на Егр,като хората,прехване на ДПФ и наливане на нов софтуеър. Колата пали добре,върви още по-добре и звучи още по-добре.
                  Благодаря на един от фрумните сервизи!
                  От мен наздраве и при въпроси ще помагам.
                  Останаха два носача за смяна,които са в багажника!
                  Лека вечер.
                  Alfa Romeo 147 1.6 105bhp. 01'

                  Comment


                  • #10
                    Колега имам същият проблем , колата пали трудно на студено. Махнал съм клапите , не е от
                    Дюзите . В кой сервиз си бил ?

                    Comment


                    • #11
                      По-вероятно е ЕГР-ът да е бил блокирал леко отворен

                      Comment


                      • #12
                        Момчетата от Вентура помогнаха.
                        Alfa Romeo 147 1.6 105bhp. 01'

                        Comment

                        Working...
                        X